افرادی که دچار معده درد هستند در این ایام از غذاهایی مانند :سوسیس، کالباس و سس زیاد پرهیز کنند و از غذاهای خانگی و مقوی استفاده کنند.

ی داشته باشند.فراموش نکنید که فقط با خوردن آب نمی توان مانع تشنگی در طول روز شد بلکه باید مکانیسمی برای نگهداری آب در بدن داشته باشیم. توصیه ما به روزه داران این است که هر چه می توانند از کربوهیدرات های پیچیده مثل نان و غلات سبوس دار و ماکارونی سبوس دار استفاده کنند.این مواد کمک می کند که گلیکوژن بد

سید ضیاءالدین مظهری متخصص تغذیه در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران گفت:در ماه رمضان به روش های تغذیه ای مناسبی باید توجه کرد زیرا به علت تغییراتی که در سیستم گوارشی بدن به وجود آمده و در برخی از افراد حالت بی میلی به غذا رخ می دهد بنابراین ولع فرد به غذاهایی مثل سوپ مرغ، آش حاوی از سبزیجات بیشتر است.

وی افزود: افرادی که دچار ناراحتی معده هستند در این ایام از غذاهایی مانند سوسیس، کالباس و سس زیاد هستند پرهیز کنند و از غذاهای خانگی و مقوی استفاده کنند.

شی و قندهای ساده و نوشیدنی های گازدار را به حداقل برسانیم. متاسفانه یکی از عادت های غذایی نادرست ما این است که در ماه مبارک مصرف شیرینی و نوشیدنی های گازدار را بالا می بریم، این در حالی است که شیرینی هایی مانند زولبیا و بامیه به علت داشتن شیرینی زیاد قند خون را به سرعت بالا می برد و این امر به گرسنگ

وی عنوان کرد: سوسیس و کالباس دارای چربی و مواد نگهدارنده بالایی هستند که در صورت مصرف زیاد، سلامتی بدن را به خطر می اندازد.

مانع تشنگی در طول روز شد بلکه باید مکانیسمی برای نگهداری آب در بدن داشته باشیم. توصیه ما به روزه داران این است که هر چه می توانند از کربوهیدرات های پیچیده مثل نان و غلات سبوس دار و ماکارونی سبوس دار استفاده کنند.این مواد کمک می کند که گلیکوژن بدن در حد نرمال نگه داشته شود و بدن بهتر بتواند آب را حفظ

وی به افراد روزه دار توصیه کرد در ایام ماه رمضان بعلت ضعیف شدن بایستی از مواد مغذی مفید استفاده کنند.

وی در خاتمه گفت: در صورت اهمیت دادن به مواد تغذیه ای در ماه رمضان از عوارض جسمی می توان جلوگیری کرد در غیر اینصورت ممکن است عوارضی به وجود آید که روزه گرفتن را برای برخی از افراد دشوار کند.

افرادی که دچار معده درد هستند در این ایام از غذاهایی مانند :سوسیس، کالباس و سس زیاد پرهیز کنند و از غذاهای خانگی و مقوی استفاده کنند.

ی داشته باشند.فراموش نکنید که فقط با خوردن آب نمی توان مانع تشنگی در طول روز شد بلکه باید مکانیسمی برای نگهداری آب در بدن داشته باشیم. توصیه ما به روزه داران این است که هر چه می توانند از کربوهیدرات های پیچیده مثل نان و غلات سبوس دار و ماکارونی سبوس دار استفاده کنند.این مواد کمک می کند که گلیکوژن بد

سید ضیاءالدین مظهری متخصص تغذیه در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران گفت:در ماه رمضان به روش های تغذیه ای مناسبی باید توجه کرد زیرا به علت تغییراتی که در سیستم گوارشی بدن به وجود آمده و در برخی از افراد حالت بی میلی به غذا رخ می دهد بنابراین ولع فرد به غذاهایی مثل سوپ مرغ، آش حاوی از سبزیجات بیشتر است.

وی افزود: افرادی که دچار ناراحتی معده هستند در این ایام از غذاهایی مانند سوسیس، کالباس و سس زیاد هستند پرهیز کنند و از غذاهای خانگی و مقوی استفاده کنند.

شی و قندهای ساده و نوشیدنی های گازدار را به حداقل برسانیم. متاسفانه یکی از عادت های غذایی نادرست ما این است که در ماه مبارک مصرف شیرینی و نوشیدنی های گازدار را بالا می بریم، این در حالی است که شیرینی هایی مانند زولبیا و بامیه به علت داشتن شیرینی زیاد قند خون را به سرعت بالا می برد و این امر به گرسنگ

وی عنوان کرد: سوسیس و کالباس دارای چربی و مواد نگهدارنده بالایی هستند که در صورت مصرف زیاد، سلامتی بدن را به خطر می اندازد.

مانع تشنگی در طول روز شد بلکه باید مکانیسمی برای نگهداری آب در بدن داشته باشیم. توصیه ما به روزه داران این است که هر چه می توانند از کربوهیدرات های پیچیده مثل نان و غلات سبوس دار و ماکارونی سبوس دار استفاده کنند.این مواد کمک می کند که گلیکوژن بدن در حد نرمال نگه داشته شود و بدن بهتر بتواند آب را حفظ

وی به افراد روزه دار توصیه کرد در ایام ماه رمضان بعلت ضعیف شدن بایستی از مواد مغذی مفید استفاده کنند.

وی در خاتمه گفت: در صورت اهمیت دادن به مواد تغذیه ای در ماه رمضان از عوارض جسمی می توان جلوگیری کرد در غیر اینصورت ممکن است عوارضی به وجود آید که روزه گرفتن را برای برخی از افراد دشوار کند.
ساعت : 7:36 am | نویسنده : admin | مطلب بعدی
Page : 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15